სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტი, სამების საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების საწრეო მუშაობა
,, ისტორიის მოყვარულნი“
სსიპ წალკის მუნიციპალიტეტის, სამების საჯარო სკოლაში შეიქმნა ისტორიის მოყვარულთა წრე.
სამიზნე ჯგუფი: საბაზო საფეხურის მოსწავლეები - მე-9-10-11 კლასი
წრის კურატორი: საზოგადოებრივ მეცნიერებათა კათედრის სამოქალაქო განათლების პედაგოგი ნოდარ გვარმიანი
მიზანი: შეისწავლონ სირმისეულად პოლიტიკური მოღვაწეების ბიოგრაფია, მათი გატარებული რეფორმები, პიროვნების დადებითი და უარყოფითი თვისებები.. მოსწავლეები შეძენილი ინფორმაციის საშუალებით შეძლებენ და ეცოდინებათ თუ რა მნიშვნელობა ჰქონდათ ამ პოლიტიკურ ფიგურებს ქვეყნისთვის, საზოგადოებისთვის. ეს ყოველივე ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში ინფორმაციის მოძიებას, დახარისხებას, გაიგებენ და შეისწავლიან უამრავ ფაქტებსა და მოვლენებს, რომელიც აამაღლებს მოსწავლერების ცნობიერების დონეს,ინტელექტს.
განუვითარდებათ: ინფორმაციის მოძიების, დახარისხების, სხვისი აზრების გაზიარების,თანამშრომლობითი, შემოქმედებითი აზროვნების, მსჯელობის, ანალიზის პრეზენტაციის წარდგენის, წიგნიერების უნარები...
აქტუალობა: მოსწავლეებს გაუღვივდებათ ისტორიის მიმართ უფრო მეტი სიყვარული, გაითავისებენ ამათუიმ ისტორიულ ფაქტს და მოვლენებს.. ჩამოყალიბდებიან სრულუფლებიანი მოქალაქეები. წრის დანიშნულებაა მოსწავლეებს გაუღრმავოს და განუმტკიცოს ისტორიული პიროვნების მიმართ ცოდნა, აუმაღლოს მოსწავლეებს ინტერესი და მოტივაცია.. წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს VII კლასის მოსწავლეებს გაამყარონ და განიმტკიცონ ცოდნა..სახალისოპ და სასიამოვნო რომ გახდეს თითოეული აქტივობა ჩატარდება სხვადასხვა პროფილით: საწრეო შეხვედრა ღია ცისქვეშ.. მოსწავლეების ინიციატივით შეხვედრებზე გამოყენებული იქნება მრავალფეროვანი აქტივობები..
თემატიკა: პოლიტიკური პიროვნებები, მმართველები, მხედართმთავრები,ფილმის ჩვენება
საწრეო მუშაობის პროგრამა: მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ აქტივობებს.
სასწავლო რესურსი: პლაკატები, კომპიუტერი,დამატებითი ლიტერატურა, სახელმძღვანელო, კალამი, დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,ფლიჩქარტები..
აღწერა: წრის მონაწილე მოსწავლეების რეგისტრაცია, მოსწავლეთა მშობლებისათვის წრის მუშაობის მიზნის გაცნობა,შეხვედრის განრიგი.
შესაბამისობა ესგ-ს გათვალისწინებულ შედეგებთან:
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს პოლიტიკური მოღვაწის მნიშვნელობაზე ქვეყნის ისტორიაში.
მოსწავლე დროის სკალაზე აღნიშნავს პიროვნების მნიშვნელოვან მოვლენებს..
ახასიათებს მის დადებით და უარყოფით თვისებებს.
მოსალოდნელი შედეგები: წრის წევრები საფუძვლიანად შეისწავლიან პოლიტიკური პიროვნებების ოსტორიას, ისტორიული მასალის მოპოვებისა და დამუშავების გზით შეძლებენ მინი ნაშრომების შექმნას და წრის წევრებისადმი წარდგენას.. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს ისტორიის საგნისადმი მეტ დაინტერესებას, გაიგებენ ამბებს იმ მნიშვნელოვან პირებზე, რომლებმაც ღრმა კვალი დატოვეს ისტორიაში..
საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში, სკოლაში საგნის პოპულარიზაციას. მოსწავლეებს გაუჩნდებათ საგნისადმი უფრო მეტი ინტერესი და პატივისცემა, გაიზრდება მოსწავლეთა ცოდნის დონე.
წრის მუშაობაში ჩართული პირები: საბაზო და საშვალო საფეხურზე მყოფი მოსწავლეები , მოსწავლეთა მშობლები და ისტორიის მასწავლებელი..
მოსწავლეთა ასაკი: 15-16-17 წლის
დრო: წრის მუშაობა განხორციელდება 2019 წლის პირველ სემესტრიდან კვირაში ერთხელ ყოველ პარასკევს . გაგრძელდება 2019 წლის დეკემბრის ბოლომდე. შეხვედრის ხანგრძლივობა 45 წუთი.
წრის მეცადინეობის გეგმა
N
|
თარღი
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდეობა
| ||
1
|
თემატიკის შერჩევა მოსწავლეების მონაწილეობით
|
1სთ
| |||
2
| ადოლფ ჰიტლერი | ||||
3
|
მაჰათმა განდი
|
1სთ
| |||
მარგარიტ ტეჩერი | |||||
4
| კარლოს დიდი |
1სთ
| |||
5
| აბრაამ ლინკოლნი |
1სთ
| |||
6
| ნაპოლეონ ბონაპარტი |
1სთ
| |||
7
| მარტინ ლუთერ კინგი |
1სთ
| |||
8
| ჩეგო ვარა |
1სთ
| |||
9
| ჯორჯ ვაშინკტონი | 1სთ | |||
10
| ბენიტო მუსოლინი | ||||
11
| იოსებ ჯუღაშვილი-სტალინი |
1სთ
| |||
პირველი შეხვედრა:
გაერთიანებული შეხვედრა წრის წევრებთან
წრის მონაწილე მოსწავლეების რეგისტრაცია, მოსწავლეთა მშობლებისათვის წრის მუშაობის მიზნის გაცნობა,შეხვედრის განრიგი.
მეორე შეხვედრა:
თემატიკის შერჩევა მოსწავლეების მონაწილეობით
წრის წევრებმა ერთობლივი შეთანხმებით გადავწყვიტეთ სამომავლოდ წრის შეხვედრები და სამოქმედო გეგმა უნდა ჩატარებულიყო შემდეგი თემატიკის მიხედვით: პოლიტიკური პიროვნებები, მმართველები, მხედართმთავრები.
სკოლის ისტორიის სასწავლო პროგრამაში ჩვენს მიერ შედგენილი სამოქმედო გეგმის თემები არ არის, ზოგიერთი მადგანი თუ არის არის ისიც ზედაპირულად, ამიტომ წრის წევრებმა გადაწყვიტეს უფრო სიღრმისეულად შეესწავლათ.
მოსწავლეთა კითხვარი
მოსწავლის კითხვარი
სახელი, გვარი ---------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების წრის შექმნის შესახებ?
_____________________________________________________
_____________________________________________________
2. საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?_____________________________________________________
3. საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
_____________________________________________________
_____________________________________________________
4. იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?_____________________________________________________
5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მშობელთა კითხვარი
მშობლის კითხვარი
სახელი, გვარი ----------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების წრის შექმნის შესახებ?______________________________________________________
2. საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?______________________________________________________
3. საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენი შვილისთვის?______________________________________________________
4. იყო თუ არა შექმნილი მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო მოსწავლეთათვის?______________________________________________________
5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
No comments:
Post a Comment